Programele de consultanță INAQ Consulting sunt proiectate să răspundă cerințelor și obiectivelor specifice fiecărui client, fie că avem de-a face cu implementarea unui sistem de management specific, fie cu integrarea mai multor asemenea sisteme sau cu menținerea / îmbunătățirea unor sisteme deja implementate. Practic, aceasta înseamnă că INAQ Consulting lucrează alături de clienții săi, ajutându-i să obțină atât conformitatea cu cerințele standardelor aplicabile, cât și un management eficace al afacerii, totdeauna ținând cont și de controlul costurilor implicate.
Acestea sunt numai câteva dintre cele mai importante domenii acoperite. Pentru detalii și orice informații suplimentare, referitoare la aceste domenii, precum și la alte sisteme de management și standarde, te rugăm să ne contactezi.
1. Audit diagnostic al sistemului existent
2. Consultanță pentru proiectarea sistemului
3. Audit școală
4. Determinare și monitorizare acțiuni corective, preventive
Evaluarea neconformităților constatate de auditorii INAQ Consulting și auditorii interni în cadrul etapei anterioare (audit școală) și implementarea de programe atât de acțiuni corective în vederea prevenirii reapariției neconformităților, cât și eventuale acțiuni preventive, precum și stabilirea liniilor directoare de îmbunătățire și optimizare a eficacității sistemului de management proaspăt format.
5. Audit de precertificare
În această etapă se realizează un audit cu auditori INAQ Consulting, independenți de derularea întregului proiect de consultanță, pentru evaluarea finală a sistemului de management existent înaintea prezentării în fața certificatorului. Aceasta presupune pregătire și realizare audit, elaborare raport de audit și indicarea eventualelor acțiuni corective.
6. Acțiuni de îmbunătățire
Implementarea posibilităților de îmbunătățire și rezolvarea eventualelor neconformități rămase în sistem, identificate în cadrul auditului de precertificare.