Conferința IFS București este deja un eveniment tradițional, al industriei alimentare și al industriei produselor de uz casnic și îngrijire personală, al industriei FMCG şi retail care înlesnește întâlnirea specialiștilor din domeniu, revederea cu partenerii, colaboratorii, clienții, furnizorii și certificatorii.
Este în același timp un moment de respiro pe care ni-l permitem o dată în an, o zi în care uităm de rutina zilnică și provocările curente. Schimbăm opinii, aflăm informații de ultimă oră din toate zonele lanțului de aprovizionare, precum și din industriile conexe, noi practici, soluții inovative privind automatizarea și digitalizarea proceselor, înregistrărilor, tehnologiilor de prelucrare, ambalare, logistică, testare, controlul calității produsului și asigurarea siguranței alimentare și găsim noi parteneri de business.
Standardul IFS Food 8 are ca scop furnizarea de produse fiabile. Viziunea sa este cooperarea în cadrul lanțului de aprovizionare pentru a îmbunătăți integritatea produselor.
IFS HPC 3 este standardul pentru evaluarea sistemului de management al siguranței și calității și a proceselor de producție a produselor de uz casnic și de îngrijire personală.
IFS Logistics se aplică tuturor domeniilor logistice, cum ar fi livrarea cu camionul, trenul sau vaporul, și tuturor tipurilor de produse alimentare și nealimentare, indiferent dacă acestea trebuie transportate la temperaturi de congelare, refrigerate sau nerefrigerate.
Fiecare companie are datoria de a se alinia la principiile dezvoltării durabile. Iar IFS a venit cu soluția potrivită, creând acest instrument independent de autoevaluare și evaluare pentru a determina gradul în care o companie este deja pregătită sau adoptă principiile ESG.
ESG, care înseamnă environmental (mediu), social (social) și governance (guvernanță) sau, mai simplu, dezvoltare durabilă, se axează pe transparență, pe reducerea poluării și pe stabilirea unui cadru de dezvoltare sănătos pentru planetă și locuitorii săi.
Cine beneficiază de ESG? Fiecare companie poartă responsabilitatea de a se alinia la principiile dezvoltării durabile. Recunoscând această nevoie, IFS a introdus o soluție practică prin dezvoltarea unui instrument de autoevaluare. Acest instrument are rolul de a evalua măsura în care o companie este pregătită în prezent sau adoptă principiile ESG.
Este esențial să subliniem faptul că ESG nu este responsabilitatea exclusivă a marilor corporații. Prin urmare, instrumentul IFS ESG Check este conceput pentru a permite tuturor companiilor, inclusiv întreprinderilor mici și mijlocii, să inițieze procesul de aliniere la principiile și practicile operaționale durabile.
General Manager INAQ Consulting, IFS Representative
Departamentul de Dezvoltare Durabilă al Guvernului României
Managing director Ikma
Departamentul de Dezvoltare Durabilă a Guvernului României
Project manager strategic projects Pigu
A treia parte
14.15 – Școala de consultanți INAQ, Școala de Auditori INAQ – noi servicii oferite de INAQ Consulting
– Ionuț Nache – Director General INAQ Consulting
14.30 – INAQ Branding – servicii noi oferite de INAQ Consulting. Studiu de caz
– Mihai Coliban – Brand Communication Expert, Creative & Design Director INAQ Branding
– Alexandru Băjenaru – Director Marketing Online INAQ Branding
15.00 – Premiile Conferinței IFS România oferite de INAQ Consulting – IFS Training Center
15.30 – Masă rotundă: Cât de pregătiți suntem să implementăm principiile ESG în afacerile noastre?
• Bogdana Gheorghe – Managing Director Retail Zoom
• Adela Jansen – Membru Consiliu Director
• George Bădescu – Director Executiv AMRCR
• Ionuț Nache – Director General INAQ Consulting – IFS Training Center
• Tulia Cășvean – Director Comunicare Corporativă și PR Transavia
• Gabriela Fistiș – Sustainability Trusted Advisor
• Magdalena Caramilea – Sustainability Director Autonom Group
• Gabriela Ciulacu Bițan – Departamentul de Dezvoltare Durabilă al Guvernului României
• Jan Verhesen – Managing Director Ikma
• Claudiu Petre – Smart Business & Technologies Solutions (EV Connect)
16.30 Cocktail & networking (degustare vinuri Crama Basilescu și brânzeturi Artesana)
Sesiuni de discuții
Gustare de dimineață, prânz și băuturi
(apă, cafea)
Networking și oportunitatea de
conectare cu peste 100 de specialiști
în domeniu
Tarif valabil pâna pe 16 Aprilie
Fee valid until April 24
STANDARD
Sesiuni de discuții
Gustare de dimineață, prânz și băuturi
(apă, cafea)
Networking și oportunitatea de
conectare cu peste 100 de specialiști
în domeniu
Tarif valabil în perioada
17 Aprilie – 8 Mai
Fee valid until April 24
LATE
Sesiuni de discuții
Gustare de dimineață, prânz și băuturi
(apă, cafea)
Networking și oportunitatea de
conectare cu peste 100 de specialiști
în domeniu
Tarif valabil în perioada
9 Mai – 22 Mai
Sesiuni de discuții
Gustare de dimineață, prânz
și băuturi (apă, cafea)
Networking și oportunitatea
de conectare cu peste
100 de specialiști
în domeniu
Tarif valabil pâna pe 16 Aprilie
STANDARD
Sesiuni de discuții
Gustare de dimineață, prânz
și băuturi (apă, cafea)
Networking și oportunitatea
de conectare cu peste
100 de specialiști
în domeniu
Tarif valabil în perioada
17 Aprilie – 8 Mai
LATE
Sesiuni de discuții
Gustare de dimineață, prânz
și băuturi (apă, cafea)
Networking și oportunitatea
de conectare cu peste
100 de specialiști
în domeniu
Tarif valabil în perioada
9 Mai – 22 Mai
Pentru mai multe informații, noutăți din domeniu sau evenimente viitoare:
Aveți posibilitatea de a vă personaliza participarea, așa că așteptăm de la dumneavoastră propuneri de abordări, idei, subiecte, teme care să vă reprezinte, să vă pună în valoare afacerea, să dea mai multă valoare calității de Partener.
Ne străduim să facem din acest eveniment o experiență unică!
Ai fi interesat să descoperi beneficiile de a fi partenerul nostru? Cere mai multe detalii despre parteneriat!
© 2025 INAQ CONSULTING. All rights reserved.
VREI SĂ EXPORȚI DAR NU ȘTII DE UNDE SĂ ÎNCEPI?
Află cum să te pregătești eficient în doar 3 pași cu ghidul nostru!
Click aici pentru a-l descărca GRATUIT!