Joi,
23 Mai 2024
08:30 – 17:00
Hotel Marshal Garden
București
(zona Stefan cel Mare /ASE)
zile
ore
zile
ore

Ce este Conferința IFS?

Ce este Conferința IFS?

Conferința IFS București este deja un eveniment tradițional, al industriei alimentare și al industriei produselor de uz casnic și îngrijire personală, al industriei FMCG şi retail care înlesnește întâlnirea specialiștilor din domeniu, revederea cu partenerii, colaboratorii, clienții, furnizorii și certificatorii.

Este în același timp un moment de respiro pe care ni-l permitem o dată în an, o zi în care uităm de rutina zilnică și provocările curente. Schimbăm opinii, aflăm informații de ultimă oră din toate zonele lanțului de aprovizionare, precum și din industriile conexe, noi practici, soluții inovative privind automatizarea și digitalizarea proceselor, înregistrărilor, tehnologiilor de prelucrare, ambalare, logistică, testare, controlul calității produsului și asigurarea siguranței alimentare și găsim noi parteneri de business.

It will be a pleasure for me to attend at the 10th IFS Conference in Romania 🇷🇴
Thanks a lot to Ionut NACHE for organising the conference and in general for representing IFS - International Featured Standards in this region not only in Romania
Speaker Conferinta IFS 2022 - Stephan Tromp
Stephan Tromp
IFS Managing Director

Printre alte noutăți de ultimă oră din industrie:

În acest an, Conferința IFS, ediția a 10-a a fost organizatǎ la Hotel Marshal Garden în data de 23 mai 2024, eveniment ce a permis partenerilor opțiuni de networking cu participanții.

  • Standardul IFS Food, versiunea 8
  • Standardul IFS HPC, versiunea 3
  • Standardul IFS Broker, versiunea 3
  • Standardul IFS Logistics, versiunea 3
  • Standardul IFS PACsecure, versiunea 3
  • Cursurile și evaluările IFS ESG Check – noi servicii ale INAQ Consulting
  • Standardul IFS – pașaportul dumneavoastră pentru identificare de noi parteneri de afaceri și pentru EXPORT
  • INAQ Training Center, INAQ Data & Research, INAQ Branding, INAQ Commercial Consulting
Vrei să te ținem la curent cu pregătirile? 
Vrei să te înscrii la conferință? 

Despre ce am vorbim la conferință

Standardul IFS Food 8 are ca scop furnizarea de produse fiabile. Viziunea sa este cooperarea în cadrul lanțului de aprovizionare pentru a îmbunătăți integritatea produselor.

IFS HPC 3 este standardul pentru evaluarea sistemului de management al siguranței și calității și a proceselor de producție a produselor de uz casnic și de îngrijire personală.

IFS Logistics se aplică tuturor domeniilor logistice, cum ar fi livrarea cu camionul, trenul sau vaporul, și tuturor tipurilor de produse alimentare și nealimentare, indiferent dacă acestea trebuie transportate la temperaturi de congelare, refrigerate sau nerefrigerate.

Fiecare companie are datoria de a se alinia la principiile dezvoltării durabile. Iar IFS a venit cu soluția potrivită, creând acest instrument independent de autoevaluare și evaluare pentru a determina gradul în care o companie este deja pregătită sau adoptă principiile ESG.

ESG, care înseamnă environmental (mediu), social (social) și governance (guvernanță) sau, mai simplu, dezvoltare durabilă, se axează pe transparență, pe reducerea poluării și pe stabilirea unui cadru de dezvoltare sănătos pentru planetă și locuitorii săi.

Cine beneficiază de ESG? Fiecare companie poartă responsabilitatea de a se alinia la principiile dezvoltării durabile. Recunoscând această nevoie, IFS a introdus o soluție practică prin dezvoltarea unui instrument de autoevaluare. Acest instrument are rolul de a evalua măsura în care o companie este pregătită în prezent sau adoptă principiile ESG.

Este esențial să subliniem faptul că ESG nu este responsabilitatea exclusivă a marilor corporații. Prin urmare, instrumentul IFS ESG Check este conceput pentru a permite tuturor companiilor, inclusiv întreprinderilor mici și mijlocii, să inițieze procesul de aliniere la principiile și practicile operaționale durabile.

CONFERINȚA IFS 2024

23 Mai

Marshal Garden Hotel

CONFERINȚA IFS 2024

23 Mai

Marshal Garden Hotel

Speakeri

Stephan Tromp

Managing Director IFS

Ionuț Nache

General Manager INAQ Consulting, IFS Representative

Marek Marzec

EWA BIS Polonia

Chryssa Dimitriadis

Director Standard Management

Sybil-Marie Deinhard

HPC Standard Manager

George Bădescu

Director Executiv AMRCR

Adrian Bălăoi

CEO Frigo Consult Tehnic AB SRL

Cătălin Rădulescu

Claims Manager – IBC Romania Hub at RENOMIA | Gallagher

Angelos Spiliotis

Managing Director Axiven Pest Control

Bogdana Gheorghe

Managing Director Retail Zoom

Iolanda Pancu

Business Development Manager, SATO Europe

Ciprian Bejenariu

Managing Director & Country Manager Workwear Romania, CWS-boco Romania

Katerina Peeva

Biotechnologist, Biotrend Plus

Marius Maier

Managing Director CMC GRUP RISK ADVISOR SRL

Sapfo Laina

Senior Technical Manager, ESG Check Coordinator

Gabriela Fistis - speaker

Gabriela Fistiș

Sustainability Trusted Advisor

Tulia Căşvean - speaker

Tulia Căşvean

Director Comunicare Corporativă și PR, Transavia

INAQ-Magdalena Caramilea - speaker

Magdalena Caramilea

Sustainability Director, Autonom Group

Gabriela Ciulacu Bițan

Departamentul de Dezvoltare Durabilă al Guvernului României

Jan Verhesen

Managing director Ikma

Alexandru Băjenaru

Director Marketing Online INAQ Branding

Mihai Coliban

Brand Communication Expert, Creative & Design Director

Gabriela Ciulacu Bițan

Departamentul de Dezvoltare Durabilă a Guvernului României

Jan Verhesen

Project manager strategic projects Pigu

Organizatori

Inaq - Consulting
IFS

Parteneri

Parteneri PLATINUM 

partener conferinta IFS - Mirdatod
partener conferinta IFS - Biotrend
Partener Conferinta IFS Croatia - SATO

Parteneri GOLD 

Partener Conferinta IFS Croatia - Salesianer
partener conferinta IFS - Testo
partener conferinta IFS - Axiven
Partener Conferinta IFS Croatia - sgs

Parteneri SILVER 

INAQ-pan food-partener silver

Parteneri SUSȚINĂTORI

partener conferinta IFS -Romalimenta
partener conferinta IFS -AMRCR
partener conferinta IFS -NRCC
partener conferinta IFS -ASEMER
partener conferinta IFS -BRCC
partener conferinta IFS - Ambasada sustenabilitatii
partener conferinta IFS -HRCC
partener conferinta IFS -APAR
partener conferinta IFS -BEROCC
partener conferinta IFS -CERC
partener conferinta IFS -ARC
partener conferinta IFS - Rucodem
partener conferinta IFS - SUPREME COUNCIL OF EUROPEAN BUSINESS
partener conferinta IFS - APSS
partener conferinta IFS - romania green building council
INAQ-arilog-partener sustinator
INAQ-BRCCI-partener sustinator

Parteneri MEDIA 

partener conferinta IFS - Transilvania Business
partener conferinta IFS - Modern Buyer
partener conferinta IFS - Roaliment
partener conferinta IFS - Meat Milk
partener conferinta IFS - Business-Voice
partener conferinta IFS - NOMADE

Parteneri de MOBILITATE

Agenda

Prima parte
 
08.30 – Welcome coffee
09.00 – Deschiderea oficială a celei de-a 10-a ediții a Conferinței IFS din România
    – Ionuț Nache, Director General INAQ Consulting, Reprezentant IFS în România
09.10 – Noutăți IFS, noi programe și direcții de dezvoltare
    – Stephan Tromp, Managing Director IFS Management GmbH
09.30 – IFS Food 8. Doctrina
    – Chryssa Dimitriadis, Director IFS Standard Management
09.50 – Impresii IFS ESG Check Program după primele cursuri de formare
    – Sapfo Laina, Coordonator IFS Program de verificare ESG și Manager Tehnic Senior al Academiei
10.10 – Situația IFS Logistics 3. România versus țările europene
    – Chryssa Dimitriadis, Director IFS Standard Management
10.25 – IFS HPC 3. Feedback după primele audituri de certificare
    – Sybil-Marie Deinhard, Manager standard IFS
10.45 – Noi oportunități pentru a vă exporta produsele sau pentru a găsi noi parteneri de afaceri
    – Marek Marzec, EWA BIS Polonia
 
11.00 – 11.15 Pauză de cafea
 
A doua parte
 
Optimizarea proceselor înseamnă soluții de reducere a riscului, reducerea costurilor
11.15 – Prezentare Mirdatod – David Todoran, Fondator 
11.30 – SATO & Trasabilitate. Totul începe cu o etichetă 
– Iolanda Pancu, Business Development Manager SATO Europe
11.45 – Prezentare RENOMIA – Cătălin Rădulescu, Claims Manager
12.00 – Păstrarea alimentelor în siguranță. Echipamentul de lucru HACCP
– Ciprian Bejenariu, Managing Director CWS Boco România
12.15 – Soluții inovatoare de optimizare serviciilor de Pest Control
  – Angelos Spiliotis, Director General Axiven Pest Control
12.30 – Soluții inovatoare pentru siguranță și igienă 
  – Katerina Peeva, Biotechnologist Biotrend Plus
12.45 – Managementul riscului – provocări și soluții pentru afacerile din domeniul alimentar – Marius Maier, Director General CMC Grup Risk Advisor 
13.00 – Soluții de combatere a fraudei alimentare 
  – Dana Sofia, Managing Director E-Labels
13.15 – De ce este important un proiectant pentru o instalație frigorifică? 
– Adrian Bălăoi, Director General AB Frigo Consult
 
13.30 – 14.15 Pauză de masă
 

A treia parte

 

14.15 – Școala de consultanți INAQ, Școala de Auditori INAQ – noi servicii oferite de INAQ Consulting

  – Ionuț Nache – Director General INAQ Consulting

14.30 – INAQ Branding – servicii noi oferite de INAQ Consulting. Studiu de caz

    – Mihai Coliban – Brand Communication Expert, Creative & Design Director INAQ Branding

    – Alexandru Băjenaru – Director Marketing Online INAQ Branding

15.00 – Premiile Conferinței IFS România oferite de INAQ Consulting – IFS Training Center

15.30 – Masă rotundă: Cât de pregătiți suntem să implementăm principiile ESG în afacerile noastre?

• Bogdana Gheorghe – Managing Director Retail Zoom

• Adela Jansen – Membru Consiliu Director

• George Bădescu – Director Executiv AMRCR

• Ionuț Nache – Director General INAQ Consulting – IFS Training Center

• Tulia Cășvean – Director Comunicare Corporativă și PR Transavia

• Gabriela Fistiș – Sustainability Trusted Advisor

• Magdalena Caramilea – Sustainability Director Autonom Group

• Gabriela Ciulacu Bițan – Departamentul de Dezvoltare Durabilă al Guvernului României

• Jan Verhesen – Managing Director Ikma

• Claudiu Petre – Smart Business & Technologies Solutions (EV Connect)

 

16.30 Cocktail & networking (degustare vinuri Crama Basilescu și brânzeturi Artesana)

 

Înscriere

EARLY BIRD

150 €

75 €

Sesiuni de discuții

Gustare de dimineață, prânz și băuturi

 (apă, cafea)

Networking și oportunitatea de

conectare cu peste 100 de specialiști

în domeniu

Tarif valabil pâna pe 16 Aprilie

Fee valid until April 24

STANDARD

150 €

100 €

Sesiuni de discuții

Gustare de dimineață, prânz și băuturi

 (apă, cafea)

Networking și oportunitatea de 

conectare cu peste 100 de specialiști

în domeniu

Tarif valabil în perioada 

 17 Aprilie – 8 Mai

Fee valid until April 24

LATE

150 €

Sesiuni de discuții

Gustare de dimineață, prânz și băuturi

 (apă, cafea)

Networking și oportunitatea de 

conectare cu peste 100 de specialiști

în domeniu

Tarif valabil în perioada 

 9 Mai – 22 Mai

EARLY BIRD

150 €

75 €

Sesiuni de discuții

Gustare de dimineață, prânz 

 și băuturi  (apă, cafea)

Networking și oportunitatea

de conectare cu peste 

 100 de specialiști

în domeniu

Tarif valabil pâna pe 16 Aprilie

STANDARD

150 €

100 €

Sesiuni de discuții

Gustare de dimineață, prânz 

și băuturi (apă, cafea)

Networking și oportunitatea 

de conectare cu peste 

 100 de specialiști

în domeniu

Tarif valabil în perioada  
17 Aprilie – 8 Mai 

LATE

150 €

Sesiuni de discuții

Gustare de dimineață, prânz 

și băuturi (apă, cafea)

Networking și oportunitatea 

de conectare cu peste 

 100 de specialiști

în domeniu

Tarif valabil în perioada 

 9 Mai – 22 Mai

Parteneriate

Pentru mai multe informații, noutăți din domeniu sau evenimente viitoare:

 

Aveți posibilitatea de a vă personaliza participarea, așa că așteptăm de la dumneavoastră propuneri de abordări, idei, subiecte, teme care să vă reprezinte, să vă pună în valoare afacerea, să dea mai multă valoare calității de Partener.
Ne străduim să facem din acest eveniment o experiență unică!

Ai fi interesat să descoperi beneficiile de a fi partenerul nostru? Cere mai multe detalii despre parteneriat!

Ai nevoie de mai multe informații?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

© 2025 INAQ CONSULTING. All rights reserved.

VREI SĂ EXPORȚI DAR NU ȘTII DE UNDE SĂ ÎNCEPI?

Află cum să te pregătești eficient în doar 3 pași cu ghidul nostru! 

Click aici pentru a-l descărca GRATUIT!