Urmand fidel motto-ul de mai sus, INAQ Consulting prezinta clientilor sai o foarte necesara extensie a serviciilor sale de perfectare a calitatii: INAQ Branding
Urmand fidel motto-ul de mai sus, INAQ Consulting prezinta clientilor sai o foarte necesara extensie a serviciilor sale de perfectare a calitatii: INAQ Branding
Scop
CONSTRUIM CALITATE REALA DE BRAND, PE TERMEN LUNG
INAQ Consulting are ca scop existential cresterea Calitatii Reale a companiei dumneavoastra prin cresterea standardelor ei de calitate.
Era absolut logic sa lansam o extensie a business-ului nostru cu misiunea de a transforma Calitatea Reala a business-ului dumneavoastra in Calitate Perceputa a Brandului, pe Termen Lung.
Necesitatea de a pozitiona si comunica extern un brand, pentru a maximiza atat calitatea reala cat si pe cea perceputa, e in ADN-ul expertilor INAQ Branding.
Viziune
FUTURE-PROOF BRANDING™
Brandul ar trebui nu doar sa reflecte corespunzator etapa de dezvoltare in care se afla o companie, un produs sau un serviciu. Ar trebui sa acopere, cu incredere, si un numar de etape viitoare.
Cand construim strategia si identitatea vizuala a brandului dumneavoastra, construim o fundatie solida, rezistenta indefinit. In acelasi timp, suficient de flexibila pentru a sustine viitoare, inevitabile schimbari.
Noi i-am zis Future-Proof Branding™.
Echipa
25+ 25+ 20+
25+ 25+ 20+
Echipa noastra de baza se ocupa cu constructia si comunicarea de brand de-o viata.
In Romania, in primul rand, de asemenea in piete regionale, dar si global.
Ar putea urma o lista impresionanta de nume de fosti si actuali clienti, insa ne-am decis sa nu o facem.
Pentru ca suntem genul care lasa clientii sa ne vorbeasca de bine munca si rezultatele.
Valori
Incepem fiecare proiect evaluand cu cel mai mare respect produsul, serviciul sau brandul care ni se da pe mana.
Facem tot posibilul sa-i intelegem atat pe cei care au creat brandul si raspund de destinul lui, cat si pe cei care il folosesc – publicul.
Avem intotdeauna o viziune, pe care suntem mereu curiosi sa o testam – cu cat mai devreme, cu atat mai bine.
Vom explora mereu noi teritorii – credem cu tarie ca indrazneala de a descoperi lucruri noi e cea mai puternica sursa de evolutie si crestere.
Dupa ce facem prezentarile, va propunem sa facem un Audit de Imagine de Brand.
Vom incepem prin a va ruga sa ne spuneti „povestea brandului” sau a marcii, cum va vine mai usor.
Apoi vom analiza prezenta brandului dumneavoastra si a competitorilor directi, online si offline.
La finalul etapei Start, va vom prezenta parerile si recomandarile noastre, cat mai sincer si direct.
2
Advanced
2
Advanced
Etapa: Viziune Validata
Strategie de Brand
Validare
Identitate Vizuala
Manual de Brand
Strategie de Brand
Validare
Identitate Vizuala
Manual de Brand
Haideti sa incepem prin a construi o Strategie de Brand vizionara si solida, bazata pe ce am descoperit impreuna in etapa „Respect & Empatie”. In aceasta etapa, in functie de nevoile identificate, vom investi in cercetare de piata generala sau vom subcontracta servicii specifice.
De ce? Pentru ca, atunci cand propunem o viziune de brand, desigur, avem incredere in intuitia noastra. Insa stim si ca a te baza exclusiv pe experienta vine cu o buna doza de risc. Din acest motiv, vom propune si vom fi de acord intotdeauna cu validarea cu consumatorul, in etapele cheie.
Dupa ce stabilim strategia, trecem la pasul urmator: Designul Identitatii Vizuale a brandului dumneavoastra. Garantam ca va fi unica, imposibil de uitat si, inainte de orice, va reflecta fidel strategia pe care am construit-o impreuna.
Un pas urmator firesc va fi sa dezvoltam Manualul de Brand – un sistem flexibil de strategie si identitate vizuala, continand variantele optime de aplicare a Identitatii Vizuale pe orice fel de material sau suport media relevant, de la video la materiale promotionale.
3
Ideal
3
Ideal
Etapa: Explorare
Lansare pe Piata
Design de Ambalaj
POSM
Media Online
Lansare pe Piata
Design de Ambalaj
POSM
Media Online
Acum, dupa ce am construit o fundatie solida – Strategie, Identitate Vizuala si Manual de Brand – e timpul sa intram pe piata.
Si nimeni nu cunoaste mai bine brandul decat echipa care l-a adus la acest moment esential: INAQ Branding.
Deci, haideti sa cream impreuna o prezenta online si offline pentru brandul dumneavoastra.
Offline, designerii nostri vor livra Design de Ambalaj remarcabil si POSM (materiale la punctul de vanzare) care striga „Eu! Eu! Alege-ma pe mine!” pe orice raft, din orice magazin, indiferent de dimensiune si format.
Online, vom crea asa-numita „owned media”: vom face strategie digitala, vom scrie continut si vom desena website-uri si functionale si frumoase, magazin online si pagini de brand pe retelele sociale cele mai relevante.
4
Turbo
4
Turbo
Etapa: Crestere
Comunicare de Brand
Plan de Marketing
Performanta
Scanare de Retele Sociale
Comunicare de Brand
Plan de Marketing
Performanta
Scanare de Retele Sociale
In ziua de azi, cand vine vorba de Comunicare de Brand, nu mai exista limite – practic, tot ce ne inconjoara a devenit suport publicitar.
In aceasta etapa, putem livra urmatoarele servicii, cel mai probabil grupate in diverse pachete, in functie de nevoile pe care le vom identifica impreuna:
Acest site folosește cookies. Apăsând Accept sau navigând pe acest website, ești de acord să permiți colectarea de informații prin cookie-uri sau tehnologii similare. Află mai multe despre politica noastră de cookies.AcceptPolitica Cookies