Conferința IFS București este deja un eveniment tradițional, al industriei alimentare și al industriei produselor de uz casnic și îngrijire personală, al industriei FMCG şi retail care înlesnește întâlnirea specialiștilor din domeniu, revederea cu partenerii, colaboratorii, clienții, furnizorii și certificatorii.
Este în același timp un moment de respiro pe care ni-l permitem o dată în an, o zi în care uităm de rutina zilnică și provocările curente. Schimbăm opinii, aflăm informații de ultimă oră din toate zonele lanțului de aprovizionare, precum și din industriile conexe, noi practici, soluții inovative privind automatizarea și digitalizarea proceselor, înregistrărilor, tehnologiilor de prelucrare, ambalare, logistică, testare, controlul calității produsului și asigurarea siguranței alimentare și găsim noi parteneri de business.
În acest an, Conferința IFS, ediția a 10-a va fi organizatǎ la Hotel Marshal Garden în data de 23 mai 2024, eveniment ce va permite partenerilor opțiuni de networking cu participanții.
Standardul IFS Food 8 are ca scop furnizarea de produse fiabile. Viziunea sa este cooperarea în cadrul lanțului de aprovizionare pentru a îmbunătăți integritatea produselor.
IFS HPC 3 este standardul pentru evaluarea sistemului de management al siguranței și calității și a proceselor de producție a produselor de uz casnic și de îngrijire personală.
IFS Logistics se aplică tuturor domeniilor logistice, cum ar fi livrarea cu camionul, trenul sau vaporul, și tuturor tipurilor de produse alimentare și nealimentare, indiferent dacă acestea trebuie transportate la temperaturi de congelare, refrigerate sau nerefrigerate.
Fiecare companie are datoria de a se alinia la principiile dezvoltării durabile. Iar IFS a venit cu soluția potrivită, creând acest instrument independent de autoevaluare și evaluare pentru a determina gradul în care o companie este deja pregătită sau adoptă principiile ESG.
ESG, care înseamnă environmental (mediu), social (social) și governance (guvernanță) sau, mai simplu, dezvoltare durabilă, se axează pe transparență, pe reducerea poluării și pe stabilirea unui cadru de dezvoltare sănătos pentru planetă și locuitorii săi.
Cine beneficiază de ESG? Fiecare companie poartă responsabilitatea de a se alinia la principiile dezvoltării durabile. Recunoscând această nevoie, IFS a introdus o soluție practică prin dezvoltarea unui instrument de autoevaluare. Acest instrument are rolul de a evalua măsura în care o companie este pregătită în prezent sau adoptă principiile ESG.
Este esențial să subliniem faptul că ESG nu este responsabilitatea exclusivă a marilor corporații. Prin urmare, instrumentul IFS ESG Check este conceput pentru a permite tuturor companiilor, inclusiv întreprinderilor mici și mijlocii, să inițieze procesul de aliniere la principiile și practicile operaționale durabile.
General Manager INAQ Consulting, IFS Representative
First part
08.30 – Welcome coffee
09.00 – Official opening of the 9th edition of IFS Conference in Romania
– Ionuț Nache, General Manager INAQ Consulting, IFS Representative in Romania
09.10 – Retail 4.0: eFood – Development. Trends. Forecast
– Stephan Tromp, Managing Director IFS Management GmbH
09.30 – Message of A.N.S.V.S.A. at the IFS Conference official opening
– Dr. Ioan Oleleu, Vice-President A.N.S.V.S.A.
09.50 – IFS Food 8
– Chryssa Dimitriadis, Director IFS Standard Management
10.10 – IFS ESG Check Program
– Helga Barrios, IFS Senior Technical Project Manager, IFS Representative in Spain
10.30 – IFS Logistics 3
– Beata Studzińska-Marciniak, IFS Standard Manager
10.45 – IFS HPC 3
– Sybil-Marie Deinhard, IFS Standard Manager
11.00 – IFS Logistics certifications in Poland. Case study.
– Marek Marzec, IFS CEE Representative
11.10 – INAQ Branding – new services provided by INAQ Consulting
– Alexandru Băjenaru – Online Marketing Director
– Mihai Coliban – Brand Communication Expert, Creative & Design Director
11.30 – 11.45 Coffee break
Second part
Processes optimization means risk reduction, cost reduction, financing solutions
11.45 – HR managerial indicators reporting mode – TactiqHRinsights
– Mihai Olaru, Managing Partner Benefiq
12.00 – Health periodical screenings. Recommmendations
– Radu Prodan, Membru Fondator Asociația Medcorp
12.15 – Santinela – The solution for solving the productivity problems in factories
– Sorin Petcu, General Manager Santinela
12.30 – Professional measurement solutions to reduce costs and ensure food safety
– Horațiu Bașa, Managing Director Testo România
12.45 – IFS Pest Control Guideline. Ver. 2, Sep 2022: Deciphering the new DDD guide issued by IFS in Sep 2022
– Angelos Spiliotis, Managing Director Axiven Pest Control
13.00 – Electricity savings and profit through the correct design and maintenance of refrigeration installations
– Adrian Bălăoi, General Manager AB Tehnic
13.15 – 100 billion opportunities for Romania!
– Cristian Lungu, CEO ACDA – Business Development Consulting Agency
13.30 – Risk management or Risk in management?
– Marius Maier, General Manager CMC GRUP Broker
13.45 – 14.30 Lunch break
Third part
14.30 – INAQ Data & Research – new services provided by INAQ Consulting
– Ionuț Nache – General Manager INAQ Consulting
14.45 – Tombola – drawing the winners of the 75 vouchers offered by INAQ Consulting
15.15 – 17.00
Round Table: ESG concept of sustainability. How prepared are we to implement ESG principles in our businesses?
Oana Groșanu – Executive Director of the Romanian Embassy of Sustainability
Miroslav Tașcu-Stavre – Professor of European Studies Department, University in Bucharest
Bogdana Gheorghe – Managing Director Retail Zoom
Adela Jansen – Vice-President CCIFER
George Bădescu – Executive Director AMRCR
Dan Ceaușescu – CEO GreenPoint Management
Ionuț Nache – General Manager INAQ Consulting – IFS Training Center
17.00 -18.00 Cocktail & networking
Sesiuni de discuții
Gustare de dimineață, prânz și băuturi
(apă, cafea)
Networking și oportunitatea de
conectare cu peste 100 de specialiști
în domeniu
Tarif valabil pâna pe 16 Aprilie
Fee valid until April 24
STANDARD
Sesiuni de discuții
Gustare de dimineață, prânz și băuturi
(apă, cafea)
Networking și oportunitatea de
conectare cu peste 100 de specialiști
în domeniu
Tarif valabil în perioada
17 Aprilie – 8 Mai
Fee valid until April 24
LATE
Sesiuni de discuții
Gustare de dimineață, prânz și băuturi
(apă, cafea)
Networking și oportunitatea de
conectare cu peste 100 de specialiști
în domeniu
Tarif valabil în perioada
9 Mai – 22 Mai
Sesiuni de discuții
Gustare de dimineață, prânz
și băuturi (apă, cafea)
Networking și oportunitatea
de conectare cu peste
100 de specialiști
în domeniu
Tarif valabil pâna pe 16 Aprilie
Fee valid until April 24
Fee valid until April 24
STANDARD
Sesiuni de discuții
Gustare de dimineață, prânz
și băuturi (apă, cafea)
Networking și oportunitatea
de conectare cu peste
100 de specialiști
în domeniu
Tarif valabil în perioada
17 Aprilie – 8 Mai
Fee valid until April 24
LATE
Sesiuni de discuții
Gustare de dimineață, prânz
și băuturi (apă, cafea)
Networking și oportunitatea
de conectare cu peste
100 de specialiști
în domeniu
Tarif valabil în perioada
9 Mai – 22 Mai
Fee valid until April 24
Aveți posibilitatea de a vă personaliza participarea, așa că așteptăm de la dumneavoastră propuneri de abordări, idei, subiecte, teme care să vă reprezinte, să vă pună în valoare afacerea, să dea mai multă valoare calității de Partener.
Ne străduim să facem din acest eveniment o experiență unică!
Ai fi interesat să descoperi beneficiile de a fi partenerul nostru? Cere mai multe detalii despre parteneriat!
© 2024 INAQ CONSULTING. All rights reserved.
Vrei să vinzi la EXPORT?
Află cum îți poți DUBLA șansele.
PARTICIPĂ la conferința IFS 2024 în România