Conferința IFS București este deja un eveniment tradițional, al industriei alimentare și al industriei produselor de uz casnic și îngrijire personală, al industriei FMCG şi retail care înlesnește întâlnirea specialiștilor din domeniu, revederea cu partenerii, colaboratorii, clienții, furnizorii și certificatorii.
Este în același timp un moment de respiro pe care ni-l permitem o dată în an, o zi în care uităm de rutina zilnică și provocările curente. Schimbăm opinii, aflăm informații de ultimă oră din toate zonele lanțului de aprovizionare, precum și din industriile conexe, noi practici, soluții inovative privind automatizarea și digitalizarea proceselor, înregistrărilor, tehnologiilor de prelucrare, ambalare, logistică, testare, controlul calității produsului și asigurarea siguranței alimentare și găsim noi parteneri de business.
În acest an, Conferința IFS, ediția a 10-a va fi organizatǎ la Hotel Marshal Garden în data de 23 mai 2024, eveniment ce va permite partenerilor opțiuni de networking cu participanții.
Standardul IFS Food 8 are ca scop furnizarea de produse fiabile. Viziunea sa este cooperarea în cadrul lanțului de aprovizionare pentru a îmbunătăți integritatea produselor.
IFS HPC 3 este standardul pentru evaluarea sistemului de management al siguranței și calității și a proceselor de producție a produselor de uz casnic și de îngrijire personală.
IFS Logistics se aplică tuturor domeniilor logistice, cum ar fi livrarea cu camionul, trenul sau vaporul, și tuturor tipurilor de produse alimentare și nealimentare, indiferent dacă acestea trebuie transportate la temperaturi de congelare, refrigerate sau nerefrigerate.
Fiecare companie are datoria de a se alinia la principiile dezvoltării durabile. Iar IFS a venit cu soluția potrivită, creând acest instrument independent de autoevaluare și evaluare pentru a determina gradul în care o companie este deja pregătită sau adoptă principiile ESG.
ESG, care înseamnă environmental (mediu), social (social) și governance (guvernanță) sau, mai simplu, dezvoltare durabilă, se axează pe transparență, pe reducerea poluării și pe stabilirea unui cadru de dezvoltare sănătos pentru planetă și locuitorii săi.
Cine beneficiază de ESG? Fiecare companie poartă responsabilitatea de a se alinia la principiile dezvoltării durabile. Recunoscând această nevoie, IFS a introdus o soluție practică prin dezvoltarea unui instrument de autoevaluare. Acest instrument are rolul de a evalua măsura în care o companie este pregătită în prezent sau adoptă principiile ESG.
Este esențial să subliniem faptul că ESG nu este responsabilitatea exclusivă a marilor corporații. Prin urmare, instrumentul IFS ESG Check este conceput pentru a permite tuturor companiilor, inclusiv întreprinderilor mici și mijlocii, să inițieze procesul de aliniere la principiile și practicile operaționale durabile.
General Manager INAQ Consulting, IFS Representative
Departamentul de Dezvoltare Durabilă al Guvernului României
Managing director Ikma
Departamentul de Dezvoltare Durabilă a Guvernului României
Project manager strategic projects Pigu
08.30 – Welcome coffee
09.00 – Deschiderea oficială a celei de-a 10-a ediții a Conferinței IFS din România
– Ionuț Nache, Director General INAQ Consulting, Reprezentant IFS în România
09.10 – Deschiderea oficială a celei de-a 10-a ediții a Conferinței IFS în România
– Stephan Tromp, director general IFS Management GmbH
09.30 – Mesajul A.N.S.V.S.A. la deschiderea oficială a Conferinței IFS
– Dr. Ioan Oleleu, Vicepreședinte A.N.S.V.S.A.
09.50 – IFS Food 8, Doctrina
– Chryssa Dimitriadis, Director IFS Standard Management
10.10 – Impresii IFS ESG Check Program după primele cursuri de formare
– Sapfo Laina, Coordonator IFS Program de verificare ESG și Manager Tehnic Senior al Academiei
10.30 – Situația IFS Logistics 3 România versus țările europene
– Chryssa Dimitriadis, Director IFS Standard Management
10.45 – IFS HPC 3, feedback după primele audituri de certificare
– Sybil-Marie Deinhard, Manager standard IFS
11.00 – Noi oportunități pentru a vă exporta produsele sau pentru a găsi noi parteneri de afaceri
– Marek Marzec, EWA BIS Polonia
11.15 – 11.30 Pauza de cafea
Optimizarea proceselor înseamnă soluții de reducere a riscului, reducerea costurilor
11.30 – Prezentare Mirdatod/ film MIRDATOD
11.45 – Prezentare SATO, Iolanda Pancu
12.00 – Prezentare RENOMIA, Cătălin Rădulescu, Claims Manager
12.15– Prezentare CWS Boco România, Ciprian Bejenariu, Managing Director
12.30 – Prezentare Axiven, Angelos Spiliotis, Director General Axiven Pest Control
12.45 – Prezentare Biotrend Plus, Katerina Peeva, Biotechnologist
13.00 – Prezentare CMC GRUP RISK ADVISOR SRL, Marius Maier, Director General – „RISK MANAGEMENT – provocări și soluții pentru afacerile din domeniul alimentar”
13.15 – Prezentare E- Labels, Dana Sofia, Managing Director
13.30 – Prezentare AB Frigo Consult, Adrian Bălăoi, Director General
13.45 – 14.30 Pauza de masa
A treia parte
14.30 – Scoala de consultanti INAQ, Scoala de Auditori INAQ – noi servicii oferite de INAQ Consulting
– Ionuț Nache – Director General INAQ Consulting
14.45 – INAQ Branding – servicii noi oferite de INAQ Consulting. Studiu de caz
– Alexandru Băjenaru – Director Marketing Online
– Mihai Coliban – Brand Communication Expert, Creative & Design Director
15.00 – Premiile Conferintei IFS din România oferite de INAQ Consulting – IFS Training Center
15.30 – Masă rotundă: Cât de pregătiți suntem să implementăm principiile ESG în afacerile noastre?
• Bogdana Gheorghe – Managing Director Retail Zoom
• Adela Jansen – Membru al Consiliului
• George Bădescu – Director Executiv AMRCR
• Ionuț Nache – Director General INAQ Consulting – IFS Training Center
• Tulia Cășvean, Director Comunicare Corporativă și PR, Transavia
• Gabriela Fistiș – Sustainability Trusted Advisor
• Magdalena Caramilea – Sustainability Director, Autonom Group
• Gabriela Ciulacu Bițan – Departamentul de Dezvoltare Durabilă al Guvernului României
• Jan Verhesen – Managing director Ikma
16.30 Cocktail și networking
Sesiuni de discuții
Gustare de dimineață, prânz și băuturi
(apă, cafea)
Networking și oportunitatea de
conectare cu peste 100 de specialiști
în domeniu
Tarif valabil pâna pe 16 Aprilie
Fee valid until April 24
STANDARD
Sesiuni de discuții
Gustare de dimineață, prânz și băuturi
(apă, cafea)
Networking și oportunitatea de
conectare cu peste 100 de specialiști
în domeniu
Tarif valabil în perioada
17 Aprilie – 8 Mai
Fee valid until April 24
LATE
Sesiuni de discuții
Gustare de dimineață, prânz și băuturi
(apă, cafea)
Networking și oportunitatea de
conectare cu peste 100 de specialiști
în domeniu
Tarif valabil în perioada
9 Mai – 22 Mai
Sesiuni de discuții
Gustare de dimineață, prânz
și băuturi (apă, cafea)
Networking și oportunitatea
de conectare cu peste
100 de specialiști
în domeniu
Tarif valabil pâna pe 16 Aprilie
STANDARD
Sesiuni de discuții
Gustare de dimineață, prânz
și băuturi (apă, cafea)
Networking și oportunitatea
de conectare cu peste
100 de specialiști
în domeniu
Tarif valabil în perioada
17 Aprilie – 8 Mai
LATE
Sesiuni de discuții
Gustare de dimineață, prânz
și băuturi (apă, cafea)
Networking și oportunitatea
de conectare cu peste
100 de specialiști
în domeniu
Tarif valabil în perioada
9 Mai – 22 Mai
Aveți posibilitatea de a vă personaliza participarea, așa că așteptăm de la dumneavoastră propuneri de abordări, idei, subiecte, teme care să vă reprezinte, să vă pună în valoare afacerea, să dea mai multă valoare calității de Partener.
Ne străduim să facem din acest eveniment o experiență unică!
Ai fi interesat să descoperi beneficiile de a fi partenerul nostru? Cere mai multe detalii despre parteneriat!
© 2024 INAQ CONSULTING. All rights reserved.
Vrei să vinzi la EXPORT?
Află cum îți poți DUBLA șansele.
PARTICIPĂ la conferința IFS 2024 în România