Tematici prezentate la Conferința IFS 2023, Ediția a 9-a, 25 mai 2023

conferinta IFS editia a 9 a 2023

(Informații de ultimă oră din toate zonele lanțului de aprovizionare, precum și din industriile conexe.)

Îmbunătățirea calității, siguranței alimentare și integrității produsului alimentar reprezintă misiunea pe care o are Standardul IFS Food 8, standard lansat oficial in aprilie 2023.

În decembrie 2022 a fost publicat IFS HPC 3, care își propune evaluarea sistemului de management al siguranței și calității și a proceselor de producție, a produselor de uz casnic și de îngrijire personală.

Cele două standarde au reprezentat subiecte principale în cadrul Conferinței IFS 2023, care a avut loc pe 25 Mai 2023, în București. Împreună cu partenerul nostru tradițional IFS (International Featured Standards), ne-am bucurat să reunim în cadrul evenimentului numeroase companii din industria alimentară, fmcg si retail, dar și un număr mare de speakeri, cu o vastă experiență și o paletă largă de informații din domeniu.

Ionuț Nache, Director General INAQ Consulting și Reprezentant IFS în România, a deschis oficial cea de-a noua ediție a Conferinței IFS în România. Acesta a fost urmat de Stephan Tromp, Directorul General al IFS Management GmbH, care a discutat despre dezvoltare, tendințe și prognoză din zona de retail și de Dr. Ioan Oleleu, Vicepreședinte A.N.S.V.S.A.

Manageri, directori și reprezentanți ai IFS, atât din România, cât și din afara țării, au abordat tematica standardelor IFS Food 8, IFS ESG Check, IFS Logistics 3, dar și IFS HPC 3.

Toate aceste standarde sunt emise de International Featured Standards și se concentrează pe siguranța alimentară și calitatea produselor alimentare, pe aspecte de mediu, sociale și de guvernare, pe logistica și depozitarea produselor alimentare și non-alimentare, precum și pe îngrijirea personală, cum ar fi produsele cosmetice, detergenții sau produsele de curățare.

În prezentarea sa, Marek Marzec, reprezentant al IFS CEE, a ales să trateze certificarile IFS Logistics din Polonia sub forma unui studiu de caz.

INAQ Consulting își propune să construiască calitate intrinsecă pentru clienții săi prin noile produse lansate de INAQ Consulting.

Alexandru Bajenaru, Online Marketing Director, împreuna cu Mihai Coliban, Brand Communication Expert, Creative & Design Director au susținut în cadrul Conferinței IFS 2023 o prezentare a INAQ Branding – extensia de branding și comunicare a INAQ Consulting, care promite strategie, identitate vizuală, comunicare pe termen lung, performance marketing și aliniere marketing – vânzări – pentru o accelerare a vizibilității și dezvoltării produselor companiilor românești.

Printre participanții la conferință s-au regăsit producători agricoli, procesatori, reprezentanti ai asociatilor patronale din Romania, organisme de certificare, laboratoare acreditate, cercetători, membri ai guvernului și ai organizațiilor non-guvernamentale, precum și reprezentanți ai industriei alimentare.

În cadrul discuțiilor s-au abordat teme importante referitoare la optimizarea proceselor prin reducerea riscurilor, a costurilor și prin soluții de finanțare. Mihai Olaru, Managing Partner Benefiq; Radu Prodan, membru fondator Asociația Medcorp; Sorin Petcu, Director General Santinela; Horațiu Bașa, Managing Director Testo Romania, Angelos Spiliotis, Managing Director Axiven Pest Control; Adrian Balaoi, director general AB Tehnic; Cristian Lungu, CEO ACDA; Marius Maier, Director General CMC GRUP Broker sunt participanții la Conferința care în cadrul discuțiilor s-au bazat pe recomandări, soluții și oportunități.

În a treia parte a Conferinței s-a organizat tombola, unde INAQ Consulting a oferit 75 de gratuități. A fost o premieră pentru conferințele IFS, dar un moment plin de savoare care a captat atenția și interesul participanților din sală.

“Cât de pregătiți suntem pentru implementarea principiilor ESG în afacerile noastre?” a fost tema în jurul căreia s-au creat discuțiile de la Masa Rotundă, unde au fost prezenți Oana Groșanu, Director Executiv Ambasada Sustenabilității în România; Miroslav Tașcu-Stavre, Profesor Catedra de Studii Europene, Universitatea din București; Bogdana Gheorghe, Managing Director Retail Zoom; Adela Jansen, Vicepreședinte CCIFER; Dan Ceaușescu, CEO GreenPoint Management; Ionuț Nache, Director General INAQ Consulting – IFS Training Center.

Evenimentul a fost organizat cu sprijinul partenerilor:

PLATINUM: Cris-Tim, CMC GRUP, Testo România, Agentia de Consultanta pentru Dezvoltarea Afacerilor

GOLD: GS1 Romania, Imark Sistem, Salesiane, AB Frigo Consult Tehnic, AB Tehnic Profesional, Santinela, Mirdatod, Benefiq HR, Biotrend Plus, Merry Berry, Eisberg, Calipso, RetailZoom Romania

SILVER: Axiven, Eurofins Food Testing, Transilvania Nuts, Daniela’s, IQ Lab Service, Grande Gloria Production, Doly-Com Distribuție, Europack Media

SUSȚINĂTORI: Belgian Luxembourg Romanian Moldovan Chamber of Commerce, Hellenic Romanian Bilateral Chamber of Commerce, Netherlands Romanian Chamber of Commerce – NRCC, ASEMER. Asociación de Empresas Españolas en Rumanía, British Romanian Chamber of Commerce (BRCC), Ambasada Sustenabilității în România, AMRCR, Asociatia pentru Promovarea Alimentului Romanesc – APAR, ROMALIMENTA, Coalitia pentru Economie Circulara – CERC, RUCODEM, Asociatia Romana A Carnii, Supreme Council of European Business, Asociația Producătorilor de Salam de Sibiu, Romania Green Building Council

MEDIA: Transilvania Business, Modern Buyer, MEAT & MILK Expo-Conferinta si Revista, Business Voice Romania, Nomade Communication, ROaliment.

Distribuie

Facebook
LinkedIn

Ești gata să treci la
următorul stadiu de dezvoltare?