16

EDIȚII

3

ȚĂRI

2000+

PARTICIPANȚI

240+

SPEAKERI

16

EDIȚII

3

ȚĂRI

2000+

PARTICIPANȚI

240+

SPEAKERI

Despre conferință

Despre conferință

Conferința IFS București a devenit un eveniment de referință pentru industria alimentară, a produselor de uz casnic și de îngrijire personală, precum și pentru sectorul FMCG și retail.

Aceasta a oferit un cadru ideal pentru specialiștii din domeniu să se întâlnească, să își reîntâlnească partenerii, colaboratorii, clienții, furnizorii și certificatorii.

În cadrul conferinței s-au dezbătut cele mai recente actualizări și cerințe ale standardelor IFS, alături de soluții pentru implementarea lor eficientă (IFS Food 8, IFS HPC 3, IFS Logistics).

Totodată, la ediția din acest an INAQ a aniversat 25 de ani de consultanță la cel mai înalt nivel!

12 Mai 2025

08:30 – 17:00

Hotel Crowne Plaza

It will be a pleasure for me to attend at the 11th IFS Conference in Romania 🇷🇴
Thanks a lot to Ionut NACHE for organising the conference and in general for representing IFS - International Featured Standards in this region not only in Romania
Speaker Conferinta IFS 2022 - Stephan Tromp
Stephan Tromp
IFS Managing Director

Tematici

De ce ai participat la Conferința IFS 2025?

Acces la cele mai noi standarde IFS
Prezentarea versiunilor actualizate ale standardelor IFS Food 8, IFS HPC 3, IFS Broker 3.2, IFS Logistics 3, IFS PACsecure 3, IFS Wholesale Cash and Carry 3, IFS Supply Chain Solutions, IFS Supply chain processes check
Oportunități de networking
Conectare cu experți din industrie, parteneri și potențiali clienți pentru colaborări și dezvoltarea afacerii
Insight-uri despre ESG
Am descoperit IFS ESG Check, instrumentul de autoevaluare pentru sustenabilitate și conformitate cu cerințele de mediu, sociale și de guvernanță.
Pregătire pentru export
Standardele IFS sunt un „pașaport” pentru accesul pe piețele internaționale, facilitând conformitatea și creșterea credibilității în fața partenerilor de afaceri.
Actualizări și bune practici din industrie
Ai aflat despre cele mai noi cerințe și tendințe din domeniul siguranței alimentare, logisticii și sustenabilității direct de la profesioniști.
Sesiuni interactive: întrebări și studii de caz
Ai participat la dezbateri cu specialiști din industrie, analizează studii de caz relevante și identifică soluții concrete pentru provocările din activitatea ta zilnică.

Among other breaking industry news: 

This year, the IFS Conference, the 10th edition, was organized at the Marshal Garden hotel on May 23, 2024, which will allow partners networking options with the participants.

Agenda

PRIMA PARTE
08.30 – Welcome coffee
 
09.00 – Deschiderea oficială a celei de-a 11-a ediții a Conferinței IFS în România
– Ionuț Nache, Director General INAQ Consulting, Reprezentant IFS în România
 
09.10 – Deschiderea oficială a celei de-a 11-a ediții a Conferinței IFS în România
– Stephan Tromp, Director General IFS Management GmbH
 
09.15 – Actualizarea pieței de certificare din România
IFS Supply Chain Solutions 2025 – Furnizarea unui cadru ușor de utilizat pentru gestionarea riscurilor lanțului de aprovizionare
– Mario Schuster, Market Development Director IFS Management GmbH
 
09.40 – Mesajul A.N.S.V.S.A. la deschiderea oficială a Conferinței IFS
– Ing. Monica Neagu, Director al Direcţiei Siguranţa Alimentelor de Origine Nonanimală
 
09.50 – Mesajul A.N.P.C. la deschiderea oficială a Conferinței IFS
– Paul Anghel, Director General A.N.P.C.
 
10.00 – IFS Food 8. Studii de caz. Feedback după auditurile de certificare 2023-2024
– Chryssa Dimitriadis, Director IFS Standard Management, IFS Management GmbH
  
10.15 – Programul de Integritate (PI) al IFS: Diferite activități IP – Cifre și numere – Accent IP pe România
– Joachim Schulz, Director IFS Quality Assurance Management, IFS Management GmbH
 
10.40 – IFS Logistics 3. Feedback după auditurile de certificare 2023-2024
– Mariana Estrada, IFS Logistics Standard Manager, IFS Management GmbH
  
11.00 – IFS HPC 3. Feedback după auditurile de certificare 2023-2024
– Sybil-Marie Deinhard, IFS Standard Manager, IFS Management GmbH
 
11.15 – Soluții IFS Supply Chain. Verificarea proceselor IFS Supply Chain. Verificarea IFS ESG.
– Théo Marie, Sustainability Project Manager, IFS Management GmbH
 
11.30 – Soluții eficiente pentru siguranță și igienă în industria alimentară.
– Yordanka Yanusheva, PR & Key Account Manager, Biotrend Plus SRL
 
11.45 – 12.00 Pauză cafea
 

PARTEA A DOUA

12.00 – 12.15 – Mesajul A.M.R.C.R. la deschiderea oficială a Conferinței IFS
– George Bădescu, Director Executiv A.M.R.C.R.

12.15 – 12.45
Parteneriatele între marile lanțuri de retail și producătorii din România.
Auchan & furnizorii din industria alimentară din România
Tiberiu Dănețiu & invitații săi
 
12.45 – 13.30
Povești de succes:
  • Carmistin The Food Company Octavian Păltănea, Director Dezvoltare Carmistin The Food Company
  • Artesana – Sergiu Mulțescu, Director General Artesana
  • Silvania Bio – Dacian Badea, Director General Silvania Bio
  • Film prezentare Cris-tim
 
13.30 – 14.30
Competitivitate prin procese optimizate. Soluții pentru industria FMCG & Retail. 
  • CWS Boco România – Andrei Teaha, Country Managing Director CWS Workwear Romania
  • Axiven Pest Control – Angelos Spiliotis, Co-Owner Axiven & Managing Director Axiven Pest Control România
  • Testo România – Horațiu Bașa, Managing Director Testo România
  • IT Genetics – Radu Puiu, Chief Revenue Officer IT Genetics
  • AB Tehnic – Adrian Bălăoi, CEO Frigo Consult Tehnic AB
  • NSF România – Robert Buta, General Manager NSF România
 
14.30 – 15.30 Pauza de masă
 
15.30 – 17.00  Cocktail & Networking

IFS CONFERENCE 2024

23 May

Marshal Garden Hotel

Speakeri

Stephan Tromp

Managing Director IFS

Ionuț Nache

General Manager INAQ Consulting, IFS Representative

Chryssa Dimitriadis

Director Standard Management

Sybil-Marie Deinhard

HPC Standard Manager

Mario Schuster

Director of Market Development IFS Management

Joachim Schulz

Director IFS Quality Assurance Management bei IFS Management GmbH

Mariana Estrada

IFS Logistics standard Manager

George Bădescu

Director Executiv AMRCR

Tiberiu Dănețiu

Board member Auchan Romania

Paul Anghel

General Director ANPC TBC

Théo Marie

Sustainability Project Manager

Dacian Badea

Director General Silvania Bio

Angelos Spiliotis

Co-Owner at AXIVEN & Managing Director Pest Control România

Sergiu Mulțescu

Director General Artesana

Andrei Teaha

Country Managing Director CWS Workwear Romania

Horațiu Bașa

Managing Director Testo România

Radu Puiu

Chief Revenue Officer IT Genetics

Adrian Bălăoi

CEO Frigo Consult Tehnic AB

Robert Buta

General Manager, NSF România

Monica Neagu

Director al Direcţiei Siguranţa Alimentelor de Origine Nonanimală

Yordanka Yanusheva

PR & Key account Manager, Biotrend Plus SRL

Octavian Păltănea

Director dezvoltare Carmistin The Food Company

Ionuț Oprea

Brand Manager TB magazine

Monica Neagu

Director al Direcţiei Siguranţa Alimentelor de Origine Nonanimală

Organizatori

IFS

Parteneri

partener conferinta IFS - Testo
partener conferinta IFS - Axiven
INAQ-pan food-partener silver
partener conferinta IFS - Mirdatod
partener conferinta IFS - Mirdatod

Parteneri susținători

partener conferinta IFS -BRCC
partener conferinta IFS -BEROCC
partener conferinta IFS -AMRCR
partener conferinta IFS - Ambasada sustenabilitatii
partener conferinta IFS -CERC
partener conferinta IFS -NRCC
partener conferinta IFS -ARC
partener conferinta IFS -ASEMER
partener conferinta IFS -APAR
partener conferinta IFS - Rucodem
partener conferinta IFS - SUPREME COUNCIL OF EUROPEAN BUSINESS
partener conferinta IFS - APSS
partener conferinta IFS - romania green building council
INAQ-arilog-partener sustinator
INAQ-BRCCI-partener sustinator
partener conferinta IFS -Romalimenta

Parteneri media & mobilitate

partener conferinta IFS - Transilvania Business
partener conferinta IFS - Modern Buyer
partener conferinta IFS - Roaliment
partener conferinta IFS - Business-Voice
partener conferinta IFS - NOMADE

Înscriere

EARLY BIRD

200 €

100 €

Sesiuni de discuții

Gustare de dimineață, prânz și băuturi

(apă, cafea)

Networking și oportunitatea de

conectare cu peste 100 de specialiști

în domeniu

Tarif valabil pâna pe 19 martie

STANDARD

200 €

150 €

Sesiuni de discuții

Gustare de dimineață, prânz și băuturi

(apă, cafea)

Networking și oportunitatea de

conectare cu peste 100 de specialiști

în domeniu

Tarif valabil 20 martie – 25 aprilie

LATE

200 €

Sesiuni de discuții

Gustare de dimineață, prânz și băuturi

(apă, cafea)

Networking și oportunitatea de

conectare cu peste 100 de specialiști

în domeniu

Tarif valabil 26 aprilie – 7 mai

EARLY BIRD

150 €

75 €

Discussion sessions

Morning snack, lunch and 

drinks  (water, coffee)

Networking and the 

opportunity to connect  with  

over 100 specialists 

 in the field

Fee valid until April 16

STANDARD

150 €

100 €

Discussion sessions

Morning snack, lunch and 

drinks  (water, coffee)

Networking and the 

  opportunity to connect with 

over 100 specialists 

in the field

Fee valid between April 17 – May 8

LATE

150 €

Discussion sessions

Morning snack, lunch and 

drinks  (water, coffee)

Networking and the 

opportunity to connect with 

over 100 specialists 

 in the field

Fee valid between May 9 – May 22

Locația

 Partnerships

You have the opportunity to customize your participation, so we expect from you proposals of approaches, ideas, topics, themes that represent you, highlight the business, that could give more value to the quality of Partner.
We strive to make it a unique experience!

Would you be interested in descovering the benefits of being our partner? Ask about partnership!

Pentru mai multe informații, noutăți din domeniu sau evenimente viitoare:

Ai nevoie de mai multe informații?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

VREI SĂ EXPORȚI DAR NU ȘTII DE UNDE SĂ ÎNCEPI?

Află cum să te pregătești eficient în doar 3 pași cu ghidul nostru! 

Click aici pentru a-l descărca GRATUIT!