Conferinţa IFS 2022: Producţie, Logistică, Retail, Export, Ediția a 8-a.
Hotel Marshal Garden, București, România
27 Mai 2022
În anul 2022 INAQ Consulting marchează 22 ani de activitate de consultanță, training și audit. Alături de partenerul nostru tradițional, IFS Management GmbH, organizăm Conferința IFS România, ediția a 8-a.
Standardul IFS – pașaportul dumneavoastră pentru EXPORT și pentru identificare de noi parteneri de afaceri;
Noile servicii INAQ Training Center, INAQ Data & Research, INAQ Branding, INAQ Commercial Consulting;
Digitalizarea în industria alimentară – soluții și parteneriate;
Lean management în industria alimentară – abordare calificată și expertiză internațională;
Conceptul de sustenabilitate în lanțul alimentar și în lanțul de aprovizionare – masa rotundă;
Conferința IFS România este deja un eveniment tradițional, al industriei alimentare și al industriei produselor de uz casnic și îngrijire personală, care înlesnește întâlnirea specialiștilor din domeniu, revederea cu partenerii, colaboratorii, clienții, furnizorii și certificatorii.
Este în același timp un moment de respiro pe care ni-l permitem o dată în an, o zi în care uităm de rutina zilnică și provocările curente. Schimbăm opinii, aflăm informații de ultimă oră din toate zonele lanțului de aprovizionare, precum și din industriile conexe, noi practici, soluții inovative privind automatizarea și digitalizarea proceselor, înregistrărilor, tehnologiilor de prelucrare, ambalare, logistică, testare, controlul calității produsului și asigurarea siguranței alimentare și găsim noi parteneri de business.
Aveți oportunitatea de a vă personaliza participarea, astfel încât așteptăm din partea dvs propuneri de abordări, idei, subiecte, teme care vă reprezintă, evidențiază afacerea, care ar putea da mai multă valoare calității de Partener. Ne străduim să fie o experiență unică!
În acest an Conferința IFS, ediția a 8-a va fi organizată fizic, ceea ce va permite partenerilor opțiuni de networking cu participanții, o zonă de expoziție în care se vor putea pune informații despre companie (profilul companiei), filmulețe de max 2-3 minute, materiale de prezentare produse/ servicii. De asemenea, se vor putea menționa și detalia proiectele companiei.
Agendă eveniment
Prima parte
08.30 – Welcome coffee 09.00 – Deschiderea oficială a celei de-a 8-a ediții a Conferinței IFS în România – Ionuț Nache, Director General INAQ Consulting, Reprezentant IFS în România 09.10 – Noutăți IFS, noi direcții de dezvoltare – Stephan Tromp, Managing Director IFS Management GmbH 09.20 – Mesajul A.N.S.V.S.A. la deschiderea oficială a Conferinței IFS – Monica Neagu / Ioan Oleleu, Reprezentant A.N.S.V.S.A. 09.30 – IFS Food 8 – detalii, noutăți, context – Chryssa Dimitriadis, Director IFS Standard Management 09.50 – Abordarea sustenabilității din perspectiva IFS. Noutăți IFS HPC v.3 – Helga Barrios, IFS Senior Technical Project Manager, Reprezentant IFS în Spania 10.10 – IFS Logistics 2.3, avantajele implementării, exemple de bună practică – Beata Studzińska-Marciniak, IFS Standard Manager 10.30 – Certificarea IFS, suport pentru creșterea exportului. Experiența IFS în Polonia – Marek Marzec, Reprezentant IFS în Polonia & CEE 10.40 – INAQ Data&Research și INAQ Branding – servicii noi ale INAQ Consulting – Ionuț Nache – Director General INAQ Consulting, Mihai Coliban – Brand Communication Expert, Creative&Design Director 11.00 – Siguranța alimentara și alte riscuri strategice – Marius Maier, Director General CMC GRUP Broker 11.15 – Lean management în industria alimentară – abordare calificată și expertiză internațională – Sorin Petcu, Director General Santinela
11.30 - 11.45 Pauza cafea
A doua parte
11.45 – Optimizarea costurilor prin utilizarea echipamentelor profesionale de măsurare – Horațiu Bașa, Managing Director Testo România 12.00 – Digitalizarea activităților și a documentelor Pest Control pentru indeplinirea cerintelor auditului IFS Food 7 – Angelos Spiliotis, Managing Director Axiven Pest Control 12.15 – Economii de energie electrică şi profit prin proiectarea și întreţinerea corectă a instalaţiilor frigorifice – Adrian Bălăoi, Director General AB Tehnic 12.30 – Soluții de inspecție a calității pentru obținerea certificării IFS – Cecilia Bădiță, reprezentant Wipotec, partener Imark Sistem în România 12.45 – Studiul clinic: când, cum și de ce – Alina Nanu, Director General Eurofins Evic 13.00 – Noi perspective în efectuarea analizelor de laborator în corelație cu cerințele standardului IFS Food 7 – Cleopatra Neagu, Consilier Științific 13.15 – Uniforme HACCP, cu trasabilitate – Ciprian Bejenariu, Managing Director Salesianer 13.30 – Digitalizarea începe cu instruirea angajaților și a partenerilor (aplicare GDPR) – Alis Pătlăgeanu, Partener AA Data Box & Adriana Ceaușescu, Partener AA Data Box
13.45 – 14.30 Pauza de masa
A treia parte
14.30 -16.30 Masa rotundă: Conceptul de sustenabilitate, ESG, pe lanțul de aprovizionare
Oana Groșanu – Director Executiv Ambasada Sustenabilității în România
Gabriela Ciulacu Bițan – Expert Codul Român al Sustenabilităţii
Aintzane Esturo – Director Tehnic IFU International Fruit and Vegetable Juice Association
Javier Arizmendi Ruiz – Operating Director Zerya
Adela Jansen – Membru al Consiliului de Administraţie al CCIFER
George Bădescu – Director Executiv AMRCR
Ionuț Georgescu – Fondator & CEO FEPRA
Dan Ceaușescu – Sales & Marketing Director URBAN
Gabriel Biriș – Co-Fondator Biriș Goran SPARL
Constantin Damov – Președinte Coaliția pentru Economia Circulară
Arie Veldhuizen – Agricultural Counsellor la Ambasada Țărilor de Jos
Dragoș Neacșu – CEO GS1 România
Cristina Licu – Director Calitate-Protecția Mediului Cris-Tim
Miroslav Tașcu-Stavre – Profesor Catedra de Studii Europene, Universitatea din București
Ionuț Nache – Director General INAQ Consulting – IFS Training Center
Cocktail & networking
Speakeri
Stephan Tromp
Managing Director IFS
Ionuț Nache
Director General INAQ Consulting
Marek Marzec
IFS CEE Representative
Chryssa Dimitriadis
Director IFS Standard Management IFS – International Featured Standards
Helga Barrios Vidal
Head of Sustainability & IFS Senior Project Manager
Beata Studzińska-Marciniak
IFS Standard Manager
Arie Veldhuizen
Agricultural Counsellor at the Embassy of the Kingdom of the Netherlands
George Bădescu
Director Executiv AMRCR
Adela Jansen
Board Director
Ionuț Georgescu
Founder & CEO FEPRA
Sorin Petcu
CEO Santinela – Manufacturing Productivity Improvement Experts
Horațiu Bașa
Managing Director Testo Romania
Dragoș Valentin Neacșu
Chief Executive Officer GS1 Romania
Gabriela Ciulacu Bițan
Expert Codul Român al Sustenabilităţii, Departamentul pentru Dezvoltare Durabila
Gabriel Biriș
Co Managing Partner Biris Goran SPARL
Adrian Bălăoi
CEO Frigo Consult Tehnic AB SRL
Aintzane Esturo
Technical Manager IFU International Fruit and Vegetable Juice Association
Marius Maier
Managing Partner CMC GRUP RISK ADVISOR SRL
Constantin Damov
Președinte Coaliția pentru Economia Circulară
Alina Nanu
General Manager Eurofins Evic Product Testing Romania
Dan Ceaușescu
Sales & Marketing Director URBAN SA
Oana Groșanu
Executive Director Ambasada Sustenabilitatii Romania
Ciprian Bejenariu
Managing Director Salesianer Miettex SRL
Javier Arizmendi Ruiz
Operation Director Zerya
Cecilia Bădiță
Area Manager Pharma SEE WIPOTEC-OCS
Cleopatra Neagu
Consultant științific
Cristina Licu
Director Calitate CRIS TIM
Miroslav Tascu Stavre
Profesor, Universitatea din București
Mihai Coliban
Brand Communication Expert | Creative&Design Director
Organizatori
Parteneri
PLATINUM
GOLD
SILVER
Parteneri susținători
Parteneri media
Masa rotundă
“Sustenabilitatea pe lanțul de aprovizionare: ferme, procesatori, retail”
Stephan Tromp, Director general al IFS, adaugă: „Colaborarea este esențială pentru lanțurile de aprovizionare transparente. Este esențială în satisfacerea cerințelor tot mai mari ale consumatorilor și ale politicilor din domeniul ESG. Împreună cu FTrace, GLOBALG.AP și GS1 Germania, dorim să oferim soluții unice viabile pentru gestionarea optimă a lanțului de aprovizionare.
Cooperarea permite ca datele de transparență să fie utilizate aproape în timp real, ca parte a unei abordări standardizate și descentralizate. În acest fel, F-Trace, GLOBALG.A.P., GS1 Germany și IFS îndeplinesc cerințele tuturor participanților lanțului de aprovizionare și ale pieței – indiferent de industrie, dimensiunea companiei și maturitatea IT.”
Previous
Next
Înscriere și Parteneriate
EARLY BIRD
50 €
6 Aprilie – 22 Aprilie 2022
STANDARD
75 €
23 Aprilie – 12 Mai 2022
LATE
100 €
13 Mai – 27 Mai 2022
Pentru mai multe informații, noutăți din domeniu sau evenimente viitoare:
Acest site folosește cookies. Apăsând Accept sau navigând pe acest website, ești de acord să permiți colectarea de informații prin cookie-uri sau tehnologii similare. Află mai multe despre politica noastră de cookies.AcceptPolitica Cookies