x

Vă invităm la cea de a patra ediție a Conferinței IFS

Joi, 20 Aprilie 2017

Ne face o deosebită onoare să vă invităm la cea de a patra ediție a Conferinței IFS organizată de IFS Management (Germania) împreună cu INAQ Consulting in data de 19 mai 2017, la Hotel Marshall Garden, București.
Scopul conferinței este acela de a prezenta participanților cele mai noi informații din domeniul standardelor de calitate emise de IFS și de a conecta specialiști în evaluarea și implementarea acestora cu beneficiarii finali.

Așa cum am procedat și la edițiile anterioare, vă așteptăm cu un conținut bogat și de calitate, care vă va fi prezentat pe parcursul întregii zile de desfăsurare a evenimentului.

Vă rugăm să parcurgeți informațiile de mai jos legate de temele discutate, participanți și modalitatea de acces.

AGENDA CONFERINȚEI

08.30-9.00 Welcome coffee

9.00-9.15 Deschidere oficiala a celei de a patra editii a conferintei IFS in Romania – Ionut NACHE, Director General INAQ Consulting, Reprezentantul IFS in Romania

9.15-10.00 Prezentare noutati IFS – Stephan TROMP, Managing Director IFS Management GmbH

10.00-10.15 Prezentare PRO AGRO – Emil DUMITRU, Presedinte PRO AGRO Federația Națională PRO AGRO

10.15-10.30 Prezentare ARC: Calitate, Siguranta, Eficacitate – Dana TANASE, Director Executiv ARC

10.30-10.45 Prezentare APC: Denaturarea produselor alimentare – Costel STANCIU, Presedinte Asociatia pentru Protectia Consumatorilor din Romania

10.45-11.00 Prezentare RUCODEM - Mihaela RABU, Director General:
Legislatia privind produsele cosmetice – la nivel UE si la nivel national – si alte materiale indrumatoare
Unele prevederi ale Regulamentului UE 1223/2009 privind produsele cosmetice si aspecte referitoare la siguranta produselor

11.00-11.15 Prezentare INAQ Consulting - IFS Trainingcenter în Romania şi CEE, prezentare servicii şi cursuri organizate în 8 oraşe din Romania
Ionut NACHE, Director General INAQ Consulting, Reprezentantul IFS in Romania

11.15-11.30 Pauza cafea

11.30-11.45 Prezentare AGXECUTIVE – Loredana VOICU, Business Developer Professional Training
Formarea profesionala continua: provocarea companiilor din sectoarele agricol si alimentar de a crea si a aduce la zi competențele profesionale transversale, atât de management cât și tehnice ale salariatilor.

11.45-12.00 Prezentare AB FRIGO CONSULT – Adrian BALAOI, Director general

12.00-12.15 Prezentare CRIS-TIM: Noile trenduri in alimentatie – Radu TIMIS JR., Director Comercial

12.15-12.30 Prezentare HAMILTON ROMANIA – Gabriela PIZAMOSCA, Director General:
Laboratoarele J.S. HAMILTON – in Romania si CEE. Directii de activitate si portfoliu de analize pentru industria alimentara, industria cosmetica si a detergentilor.

12.30-13.00 Prezentare GS1 Romania – Valentin POPESCU, Director Operatiuni

13.00-14.00 Pauza masa de pranz

14.00-14.15 Prezentare REI Finance Advisors: Fonduri europene si scheme de ajutor de stat 2017 – Roxana MIRCEA, Managing Partner

14.15-15.00 Prezentare PENNY – REWE GROUP: Standardele IFS - Cerinţa retailerilor pentru furnizorii de marcă proprie – Oana BARNA, Team Leader Quality Management

15.00-15.15 Prezentare AXIVEN – Angelos SPILIOTIS, Director General: Pest Control Audit Expectations

15.15-15.30 Prezentare CREDITINFO ROMANIA – Aurimas KACINSKAS, CEO

15.30-16.30 Networking. Degustare de vinuri.

AVANTAJE PENTRU PARTICIPANŢI

  • Îmbunătățirea și adaptarea modelelor de business

  • Aflarea regulilor după care marii retaileri își selectează furnizorii

  •  Înțelegerea condițiilor pe care producătorii trebuie să le îndeplinească pentru a găsi parteneri străini și posibilităţi pentru a exporta produsele alimentare şi nealimentare

  • Conectare și interacțiune cu:

    • Reprezentanții IFS din Polonia, Cehia, Ungaria, Germania şi România

    • Reprezentanții AMRCR – Asociația Marilor Rețele Comerciale din România

    • Reprezentanţii Camerelor de comerţ străine în România: CCIFER, NRCC, BRCC, ASEMER, CCIRI şi altele

    • Reprezentanţi ai ambasadelor unor țări importante în România

AFLĂ CUM POŢI PARTICIPA

Taxă de participare Conferinţă:

  • 270 ron (TVA inclus), pentru înscrieri până la data de 5 mai;
  • 400 ron (TVA inclus), după data de 5 mai;

Termen limită pentru înregistrare: 12 mai 2017

Pentru rezervare loc în sală este necesar să accesați și să completați formularul de mai jos.

După confirmarea înscrierii veți primi factura pentru plata taxei de participare.

PARTICIPANŢI INVITAȚI LA CONFERINȚELE IFS


 1. Autorităţi

 2.  Managing Director IFS

3.  Reprezentanţii IFS din Polonia, Cehia, Ungaria

4.  AMRCR – Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România

5.  Retaileri autohtoni

6.  Producători produse alimentare

7.  Producători produse HPC – Household and Personal Care

8.  Firme de import-export

9.  Firme de transport şi logistică

10.  Furnizori existenţi şi potenţiali ai marilor lanţuri de retail

11.  Firme producătoare care doresc să exporte

12.  Camere de comerţ străine în România: CCIFER, NRCC, BRCC, ASEMER, CCIRI şi altele

13.  Ambasade ale unor ţări importante în România

14.  Furnizori de produse şi servicii pentru industriile menţionate mai sus

Parteneri Platinum
Parteneri Gold  


Parteneri Silver

Eveniment sustinut de 
Parteneri media